Zoeken
01 ifms van hattum kantoor buiten 11.jpg

Van Hattum en Blankevoort

Gastheer en gastvrouw zijn in het ‘huis van een ander’.  Sinds 2010 is het voor PCH’ers bij Van Hattum en Blankevoort dagelijkse kost. Het Nieuwe Werken en renovatie van het pand vormden toen namelijk de aanleiding om op zoek te gaan naar een nieuwe facilitaire dienstverlener. PCH is verantwoordelijk voor de catering, schoonmaak, receptie, handyman-activiteiten en de openings- en sluitronden.

Rol PCH

Ook het groenonderhoud en de beveiliging loopt via ons. Sinds het nieuwe contract van januari 2016 is PCH het eerste aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken binnen Van Hattum en Blankevoort. Dat betekent dat we ook adviseren over de aanschaf van producten of nieuwe diensten. Veel facilitaire offertetrajecten lopen via ons zodat we alvast een eerste selectie kunnen maken en zaken kunnen uitzoeken voor de opdrachtgever. Een manier van samenwerken die voor zowel Van Hattum en Blankevoort als voor ons zeer prettig verloopt.

Contactpersoon