Bij PCH streven we altijd naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Logisch en in de basis simpel. Toch is het complex om ons werk goed te doen. Een heldere werkwijze geeft daarom houvast. Voor onze klanten én voor onze collega's.
Wat staat er op uw wensenlijstje? En hoe is Facility Management & Services of Parkingbeheer nu georganiseerd? PCH zoekt altijd eerst samen met u naar de antwoorden op deze vragen. Vaak blijkt de facilitaire dienstverlening versnippert en zijn kosten daarom ondoorzichtig en verspreid. Een scan geeft helderheid en brengt uw huidige situatie in kaart. Vervolgens bekijken we samen met u wat beter kan. Of wat anders moet. In een gezamenlijk plan beschrijven we de route naar uw facilitaire doelen en leggen uw uitgangspunten vast in een service level agreement.
Een vast team met zoveel mogelijk vaste gezichten zorgt voor de implementatie en uitvoering van het plan. Ook tijdens de uitvoering houden we continu vinger aan de pols. Vier keer per jaar evalueren we onze dienstverlening. Kloppen uw uitgangspunten nog? Zitten we op de juiste weg of moeten we bijsturen? En, heel belangrijk, hoe ervaart en beleeft de gebruiker van de dienstverlening het aanbod en kwaliteit van de diensten en service?
Ook buiten de periodieke evaluaties en overlegmomenten kunt u bij ons terecht. Binnen PCH heeft u een vast aanspreekpunt voor al uw vragen en opmerkingen.
Ons team werkt elke dag aan de toekomst. Op al onze projectlocaties meten we processen en resultaten. Die kennis benutten we in elk project en bij elke opdracht. Wij hebben verschillende oplossingen ontwikkeld die o.a. met sensoren of QR codes data verzamelen van een specifieke locatie of ruimte. Deze gegevens vormen de basis voor onze analyses en rapportages. Zo geven we inzicht en blijven we samen doorontwikkelen.
Met advies- en programmamanagement maken we nog meer de verbinding tussen de organisatiestrategie van onze opdrachtgever en de dienstverlening. Als adviseur geven we tactisch en strategisch advies op het gebied van facility, efficiency, mobiliteit, energie, digitalisering en huisvesting. In het programma management zorgen we ervoor dat veranderingen of optimalisaties in samenwerking en dienstverlening op professionele wijze worden gemanaged. Afgesproken doelen worden zo binnen de afgesproken termijn behaald.