HomeOver onsWerkwijze

Werkwijze

Bij PCH streven we altijd naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Logisch en in de basis simpel. Toch is het complex om ons werk goed te doen. Een heldere werkwijze geeft daarom houvast. Voor onze klanten én voor onze collega's.

Meten en verbeteren

Wat staat er op uw wensenlijstje? En hoe is Facility Management & Services  of Parkingbeheer nu georganiseerd? PCH zoekt altijd eerst samen met u naar de antwoorden op deze vragen. Vaak blijkt de facilitaire dienstverlening versnipperd en zijn kosten daarom ondoorzichtig en verspreid. Een scan geeft helderheid en brengt uw huidige situatie in kaart. Vervolgens bekijken we samen met u wat beter kan. Of wat anders moet. In een gezamenlijk plan beschrijven we de route naar uw facilitaire doelen en leggen uw uitgangspunten vast.

Evalueren en bijsturen

Een vast team met zoveel mogelijk vaste gezichten zorgt voor de implementatie en uitvoering van het plan. Ook tijdens de uitvoering houden we continu de vinger aan de pols. Vier keer per jaar evalueren we onze dienstverlening. Kloppen uw uitgangspunten nog? Zitten we op de juiste weg of moeten we bijsturen? Hebben onze mensen behoefte aan extra opleiding of workshops? En ook buiten deze periodieke evaluaties kunt u bij ons terecht. Binnen PCH Dienstengroep heeft u een vast aanspreekpunt voor al uw vragen en opmerkingen.

+