Schiphol

Met 58 miljoen bezoekers per jaar is Schiphol een van de drukste luchthavens ter wereld. Als operationeel beheerder van ruim 41.000 parkeerplaatsen vormt PCH een cruciale schakel in de logistiek van  de luchthaven.

Rol PCH

De diversiteit aan diensten die wij verlenen is groot. Van het assisteren van parkeerders, voeren van de regie rondom de diverse parkeerprocessen en verhelpen van technische storingen tot zorgdragen voor schone, hele en veilige parkeerterreinen en –garages. En van flow- en capaciteitsmanagement,  gladheidbestrijding en het verzorgen van het pendelbusvervoer tussen P3 en de terminal tot het innen van parkeergelden en abonnement- en kaartproductie.

 

We zijn ook zeer nauw betrokken bij alle andere projecten die raken aan parkeren. Bijvoorbeeld bij nieuwbouw en verbouwingen. We treden op als consultant bij het beoordelen van ontwerpen en uitvoeringsbesluiten en implementeren nieuwe parkeerfaciliteiten in de bestaande organisatie.

 

We zijn erg trots op de goede resultaten die we dagelijks behalen. Zeker gezien het onvoorspelbare en dynamische karakter van Schiphol. Al bijna zes jaar lang zorgen we ervoor dat reizigers zo eenvoudig en comfortabel mogelijk de luchthaven bereiken en verlaten. En doordat we maandelijks voldoen aan de acht afgesproken kwaliteits- en prestatie indicatoren (KPI’s), is ons contract inmiddels met drie jaar verlengd.

Contactpersonen

Claire van Strien Business Unit Manager Neem contact op

Diete Rouffaer Service & Operations Manager Neem contact op

Han Standaar Project- en implementatie- manager Neem contact op

Feiten & cijfers

  • Startdatum
    november 2010
  • Contractduur
    Vijf jaar met vijf optiejaren (afhankelijk van KPI's)
  • Parkeergelegenheden
    7 Garages, 15 terreinen & 41.000 parkeerplaatsen
  • Awards
    Corporate Responsibility Award 2013, Performance Award klantvriendelijkheid 2014
  • Projectcategorieën
    Parking Services

Meer weten over dit project?

Contact info@pch-dienstengroep.nl »
+