Effectief werken waar en wanneer je wilt, een veranderde kantoorfunctie en voldoen aan regels. Dat verdient een nieuwe aanpak. Ongeacht de grootte van je organisatie. Wij denken met organisaties mee. Ons WAY Serviceconcept is het integrale antwoord op de vraag en behoefte aan hybride werken.
We werken hybride. Op kantoor en thuis. Ook in de toekomst. Het kantoor alleen is niet langer je enige werkplek. Het wordt een ontmoetingsplek, de plek waar je weer face-to-face kunt samenwerken. Op een veilige manier. Een onderdeel van onze nieuwe manier van werken.
Deze nieuwe manier van werken dwingt organisaties opnieuw te bepalen wat maximale bezetting betekent. Welke plekken blijven beschikbaar en hoe regel ik wie wanneer op kantoor kan werken? Dat kan simpel en digitaal.
Het WAY Serviceconcept is ons integrale antwoord. Een oplossing met drie onderdelen. De WAY App voor werplekbeheer (en nog veel meer), een thuis afgeleverde werkplek met WAY Home en een passende huisvesting en dienstverlening op kantoor met WAY Office. Met het totale serviceconcept ontzorgen we u volledig. Elke oplossing is apart verkrijgbaar.
Welke plekken blijven beschikbaar, hoe ziet de bezetting eruit en hoe regel ik wie wanneer op kantoor kan werken? Dit kan simpel en digitaal met de WAY App en het WAY App bezettingsdashboard. De app kent vele functies en geeft grip en duidelijkheid. Met de WAY office app reserveren je medewerkers eenvoudig zelf een veilige werkplek of vergaderruimte. Vaste werkplekken en flexplekken: we richten de app gemakkelijk samen in. Als organisatie heb je hierdoor altijd inzicht in het gebruik van je kantoor. Drukke situaties worden voorkomen.
Wanneer thuiswerken structureel wordt toegepast, draagt de werkgever de zorg voor een arbo-technisch verantwoorde werkplek. PCH ontzorgt uw organisatie en medewerkers met het WAY Home concept. Interessant assortiment, scherpe prijzen (huur en koop), makkelijk te bestellen en beheren, direct thuis arbo ingesteld en een borgingsdocument voor HRM. Van het assortiment kiezen, het thuis ergonomisch afstellen tot het opslaan van spullen als je medewerker uit dienst treedt. Wij regelen en organiseren het voor je.
Werkt bijna iedereen thuis? Of inmiddels nog maar 1 dag in de week? Zijn er voldoende concentratieplekken op kantoor? Wij denken graag mee over huisvestingstrategieën en bewegen mee met uw situatie. Wilt u flexibeler zijn? Wat betekent dit voor de werkplekken, de schoonmaak en catering? Samen richten we uw locatie opnieuw in en denken we na over een passende huisvesting en facilitaire dienstverlening.
Neem contact met ons op. Tijdens een gratis adviesgesprek kijken we samen wat we voor u kunnen betekenen.